Вплив соціальних мереж на позицію українського виборця поки що несуттєвий, – Микола Пахнін

Станом на сьогодні говорити про те, що соціальні мережі можуть суттєво впливати на позицію українського виборця – зарано.

Про це заявив під час дискусії «Парламентські партії Харківщини онлайн: інформування чи взаємодія?» заступник голови Харківської обласної партійної організації «Народного фронту» Микола Пахнін.

Як повідомили в прес-службі обласної партійної організації, під час заходу були представлені результати моніторингу сторінок Харківських обласних організацій парламентських партій у мережі Facebook, після чого відбувся обмін думками з приводу того, наскільки соціальні платформи є дієвим способом спілкування з виборцями.

«В українських політичних реаліях технології новітніх медіа-комунікацій можна сприймати, радше, як тло присутності, додатковий інструмент для політичної сили. Але, на жаль, говорити про те, що соціальні мережі можуть суттєво впливати на позицію виборця, поки що зарано», – наголосив Микола Пахнін.

За його словами, традиційні методи спілкування — прямий діалог, прийоми громадян, поширення друкованої продукції, телебачення та радіо — і надалі залишаються найбільш дієвими формами спілкування з людьми.

«Але це не означає, що ми не повинні розвивати цей комунікативний сегмент. Адже досвід країн Східної Європи і, зокрема, останні локальні (місцеві) вибори у Польщі переконують нас, що у майбутньому форми взаємодії і донесення програмних засад партії зміняться», – зазначив Пахнін.

Повідомляє Народний фронт

Поделиться в социальных сетях: